Η διαφορετικότητα και η συμπερίληψη στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα: προωθώντας αποτελεσματικές πρακτικές
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Erasmus KA122 - ΠΔΕ Ηπείρου - ΚΕΔΑΣΥ Ιωαννίνων
- Εμφανίσεις: 285
Τίτλος: «Η διαφορετικότητα και η συμπερίληψη στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα: προωθώντας αποτελεσματικές πρακτικές»
Κωδικός: 1EL01-KA122-SCH-000073761
Χρόνος υλοποίησης: 31/12/2022 έως 29/06/2024
Περιγραφή προγράμματος
Το παρόν σχέδιο υλοποιήθηκε από την ΠΔΕ Ηπείρου και αφορούσε το προσωπικό του ΚΕΔΑΣΥ Ιωαννίνων, φορέα τον οποίο εποπτεύει (Ν. 4823/2021) και ο οποίος εμπλέκεται άμεσα με τις σχολικές μονάδες ευθύνης της.
Στόχοι του προγράμματος:
- Ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών.
- Εμπλουτισμός των υπηρεσιών αξιολόγησης, συμβουλευτικής και υποστήριξης που παρέχει το ΚΕΔΑΣΥ Ιωαννίνων στα σχολεία αρμοδιότητάς του και στις οικογένειες που εξυπηρετεί.
- Προώθηση της έννοιας της συμπερίληψης για μια εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς.
- Γνωριμία με τον τρόπο που τα άλλα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε μαθητή, αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της σχολικής ζωής και προωθούν τη συμπερίληψη.
- Επαγγελματική κατάρτιση ανάλογη των σύγχρονων απαιτήσεων.
- Απόκτηση δεξιοτήτων 21ου αιώνα, ώστε οι εργαζόμενοι να συμβαδίζουν με τις σύνθετες απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας,
- Ενίσχυση της διεπιστημονικότητας και της ομαδικής εργασίας.
- Ενδυνάμωση των ομαδoσυνεργατικών δεξιοτήτων που θα συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη παροχή υπηρεσιών στην εκπαιδευτική και ευρύτερη κοινότητα.